//Forever Imperfect
- Aku ad abangg ! ak syangg ye . =')

03/08/2012 @ 18:23 | 0 Comment [s]


- aku ad abang ! kaw adee ? hehe . aku syang mu bang , mu soam hok paham gne-2 psal aku . jgan pernh rmpas dye dari aku ! cukop aw sorang rmpas hak milik aku ! ='( . awak , nme dye amir , umo 18 da . dye smartt . dan jgee dye pendekk . ='p . bangg ! ak syang mu . jgan tinggal aku nehh ! ak dok snggop ! ='D


* AIm , dye tahu psal kite ! n dye jugak yang bg smngt ktika awk lukai hati sy . ='D . kam best kalu awk mcm dyee . bertpa bhgianya sy aluw awk mcm dye . ;'0 . STOP SARAHH ! stop , dye da bhgia ngn Capital I dyee . untgkan aim bang ? dye bhgia ats pndritaan adek kan bang ? untglha lha sngad . moga-2 Tuhan bals balek kam bang ! =D . bang , mu ad ganu brape arie je ag kan ? tuhh lha abis jauh mu g lajorr . hehe . nok wak gne , mu kan nok tnggung bini oam oup bang ? haha ! gatal nok nikohh , -.-' haha ! bangg . buke pose same jom . ku lanje mu bayor ! haha . nok ajok kak amy lalu . wkwkwk . sukee lettew . :p . 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer

Hi peeps. I'm Sarah. I'm already taken by Arif. This is my official blog. If you don't like my blog, u can blaa from my official blog.

underlined, bold

blockqoute


Navigations!

Diary About

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Sarah

Best View at GOOGLE CHROME!